Kitap yorumları ve tanıtımları.

17 Şubat 2018 Cumartesi

Şah - Aimee Carter (The Blackcoat Rebellion #3)


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

ZAFER SENİN OLABİLİR,
EĞER KİM OLDUĞUNU KEŞFEDERSEN…
 
Aimee Carter’ın distopik üçlemesinde son hamle, son şans... Kitty yozlaşmış sistemi alt edebilmek için Daxton’un sırlarını açığa çıkarmak durumundadır; fakat bu durum Kitty’nin sevdiği ve sonsuz güven duyduğu Benjy de dâhil herkesin hayatını tehlikeye atar.  Üstelik Kitty’nin hayatta kalması için bir zamanlar rolüne sadık kalması kâfiyken, şimdi kendisinin gerçekte kim olduğunu keşfetmesi gerekmektedir. Yaşamları ve inandıkları değerler için ölümüne mücadele etmeyi göze alan Kitty ve arkadaşları, istediklerini elde edebilecekler midir? Şah’la okurlar Carter’ın distopik evrenine veda ederken, yine heyecan, merak ve dehşet gibi duyguları derinlemesine hissedecekler.


KİTAP SAYFA SAYISI : 368


ŞAH KİTAP YORUMU

Lisa Hart'ı zaten sevememiştim bu kitapta iyice nefret ettim. O kız nasıl bir isyanı başlatabilir ki? Sürekli mızmızlanması, şımarık ve bencil hareketleri beni iyice kendinden soğuttu. Greyson nasıl bu aileden biri olabilir tüm seri boyunca bunu düşünüp durdum. Sonunda o da elini taşın altına soktu en azından. Kitty bu kitapta sonunda akıllandı; biraz olsun mantıklı düşünüp, davranır hale geldi. Gönül işlerinde bile aklının başına gelmesi beni sevindirdi. Celia bile zır deliliğin köşesinden dönüp kahramana dönüştü. Bebeğim Knox, sen bu seriye devam etme nedenimdin ve sonuna kadar da yüzümü kara çıkarmadın.

''Bazen şahı almak için veziri feda etmen gerekir.''

Tüm taşların yerine oturduğu, isyanın devrime dönüştüğü bir final kitabıydı. Seride en beğendiğim kitap sanırım bu oldu. Benim gibi büyük bir beklenti içinde başlayacaksanız bu seriye hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Beklentilerimi düşürüp okuyunca ortalama bir şekilde memnun kaldım. Aimee Carter'ın Tanrıça serisinden sonra bu seri beni maalesef tatmin etmedi.


Benim puanım : 4/5

1 yorum:

  1. Distopik türde fazla okuma yapan insanlar için pek şaşırtıcı bir kitap değil fikrimce. Açık ara önde olacak başka pek çok kitap var.

    YanıtlaSil